Comuna Glodeni din Dâmbovița este din nou în dificultate din cauza serviciilor Companiei de Apă. Dacă pe timp de vară, compania dă vina pe secetă și pe consumul crescut de apă, în anotimpul rece oamenii sunt afectați de avarii și așteaptă zile în șir după remedieri.
Primarul din Glodeni, Gheorghe Chiran, a transmis o reacție dură angajaților și conducerii Companiei de Apă Târgoviște Dâmbovița și a explicat localnicilor modul în care este gestionat sistemul de apă:
„Sistemul de apă din Glodeni este administrat din anul 2010 de către Compania de Apă Târgoviște-Dâmbovița, prin secția de la Pucioasa. Compania încasează toți banii din facturi, revenindu-i și OBLIGATIVITATEA de a decolmata puțurile, pompele, remedierea avariilor, reparația asfaltului în zonele afectate de săpături, gestionarea întregului sistem de apă, etc.Compania de Apă și salariații acestea nu sunt subordonați Primăriei Glodeni. Au conducere proprie, Consiliu de Administrație, Șefi de Secții și deține aproape monopolul în Județul Dâmbovița. Când cineva injură primarul, trebuie să știe pentru ce o face. Pentru indolența și neseriozitatea altora, e păcat să aruncați cu pietre spre oameni care nu au nicio vină”, a precizat Gheorghe Chiran.
Deși în repetate rânduri a cerut intervenția angajaților CATD pentru a-i sprijini pe oamenii din Glodeni, primarul s-a lovit de nepăsare:
Mesajul primarului trimis șefului secției Pucioasa, Iliescu Gheorghe:
,,Bună ziua, domnule inginer! Se pare că interesul pentru stația de apă de la Glodeni a scăzut considerabil. Nu vă mai interesează decolmatarea pompelor, remedierea a peste 20 de avarii pe care le aveți în momentul de față, la care se vor adăuga și altele produse de ,,capetele de berbec ” din sistemul de apă, în urma opririlor și repornirilor zilnice.
Personalul este complet dezinteresat. Astăzi nu știu cine administrează stația, că am sunat și toată lumea e liberă. Voi depune o sesizare scrisă, la mai multe instituții, privind modul defectuos de gestionare a rețelei de apă”.